Conferència: “Filipines, l’Àsia més llatina”

SUSPESA/SUSPENDIDA

Us anunciem la DARRERA conferència de Coneguem el Món DE LA TEMPORADA. Serà el proper divendres 13 de juny a les 19h, com sempre, al Centre Cultural Can Fabra, a Sant Andreu, Barcelona.

“Filipines, l’Àsia més llatina”, amb la Cristina TinoXerrada-Filipines

I així és com va començar el viatge…

“La nit del 14 d’octubre passat  Filipines  patia un nou terratrèmol. Aquell mateix dia, uns quants mil·lers de kms cap a l’Oest, ignorant de tot,  comprava il·lusionada el meu bitllet cap  a les illes.

La ràdio em va despertar amb la noticia, però, encara mig adormida, ho vaig atribuir a un somni. Més tard vaig descobrir que, malauradament, havia estat ben real.

El 6 de novembre el cicló Iolanda tornava a castigar el país. La cosa cada cop pintava pitjor. Malgrat la situació catastròfica de bona part del país vaig decidir no cancel·lar el viatge.  A fer vacances, a donar un cop de mà o el que fos, però sentía que hi havia d’anar.

I vaig encertar !!”

No us ho perdeu!

Publicado el junio 10, 2014 en xerrada. Añade a favoritos el enlace permanente. Deja un comentario.

Responder

